Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Αν δεν αντιδράσουμε όλοι οι Έλληνες σαν μια γροθιά, δεν έχουμε ελπίδα...

Κάθε μέρα που περνά, ξεκινώ για την δουλειά μου με όλο και πιο μελαγχολική διάθεση, γιατί ξαφνικά βάρυνα από το άγχος και τις έγνοιες...Τα φροντιστήρια των παιδιών, το σούπερ μάρκετ, το νοίκι, οι κάρτες, ο μισθός που μειώθηκε, τα δώρα που κόπηκαν... Η ζωή μου αλλάζει από κάποιους που ,κατέχοντας θέσεις πολιτικών αρχόντων, θεώρησαν ότι τους εκχώρησα και το δικαίωμα της ζωής μου αλλά και της ζωής των παιδιών μου και ότι τους υπέγραψα λευκό χαρτί πάνω στο οποίο θα κατάστρωναν κατά πώς τους βόλευε  το σχέδιο  του αργού θανάτου μου...

Σαν και εμένα, είναι όλοι οι συμπατριώτες μου, άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο ( σύντομα όλοι θα είμαστε στην ίδια εξαθλιωτική κατάσταση). Ρωτώ λοιπόν εσάς τους συμπατριώτες και συνέλληνες:
Τι φταίξαμε εμείς ρε παιδιά για να πληρώνουμε τις αμαρτίες των προηγούμενων και τα δόλια σχέδια των παρόντων??
Ποιά λογική ορίζει ότι 300 κλέφτες και απατεώνες θα απολαμβάνουν τους κόπους ενός ολόκληρου λαού και ο ίδιος ο λαός θα οδηγείται στην πείνα?
Ποιό κράτος σε ολάκερο τον  κόσμο επιτρέπει στις ορδές των μουσουλμάνων βαρβάρων, λαθρομεταναστών ή μη, να αλωνίζουν ανενόχλητοι και ασύδοτοι από άκρη σε άκρη σκορπώντας τον θάνατο στους πολίτες του και αντί να βγάλει τον στρατό να τους στείλει από εκεί που ήρθανε, να τους υπόσχεται τζαμιά και τεμένη???
Αυτήν την Ελλάδα που μοιάζει εφιάλτης είχατε ονειρευτεί να παραδώσετε στα παιδιά σας??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου