Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Πάντα την πληρώνουν οι λάθος άνθρωποι

 (Ακολουθεί επιστολή ενός πολίτη με σοβαρά προβλήματα υγείας που εκφράζει το βαθύ του παράπονο προς τους ανάλγητους που μας κυβερνούν)
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ

Ονομάζομαι Δημήτριος Χερουβείμ είμαι 62 ετών έχω πάθει δύο εγκεφαλικά επεισόδια και έχω και λέμφωμα (πάθηση στο αίμα). Έχω κάνει οκτώ χημειοθεραπείες και έχω βγει στη σύνταξη με αναπηρία 67% μετά από σαράντα χρόνια δουλειάς (12.500 ένσημα). Έχω μία κόρη με σπαστική τετραπληγία με ποσοστό αναπηρίας 100%.
Ποτέ δεν περίμενα ότι εγώ και το παιδί μου θα σώζαμε αυτή την χώρα από την χρεοκοπία. Ποτέ δεν περίμενα να ότι θα ερχόταν αυτή η μέρα να μου κόβατε από τις πενιχρές μας συντάξεις εμένα και του παιδιού μου , καθώς και από άλλα άτομα Α.Μ.Ε.Α. τα δώρα και την άδεια , ντροπή.
Θυμάμαι το 1981 ο τότε αρχηγός του ΠΑΣΟΚ αείμνηστος Ανδρέας Γ. Παπανδρέου στον προεκλογικό του λόγο ήμουν παρών μπροστά στην εξέδρα. Παρακολουθούσε την ομιλία του ένας ανάπηρος στο καρότσι , και ο τότε αείμνηστος πατέρας σας είπε εκτός κειμένου...
ότι το πρώτο νομοσχέδιο που θα φέρουμε στην βουλή θα είναι αυτό για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και έγινε κυβέρνηση.
Πράγματι τότε από τα πρώτα νομοσχέδια που ψηφίστηκαν στη βουλή  ήταν και αυτό που έδινε στα Α.Μ.Ε.Α. την χαμένη τους αξιοπρέπεια.
Κατάργησε την επαιτεία από τους δρόμους φτιάχνοντας ένα κοινωνικό κράτος.
Έδωσε ζωή στα χαμηλά για την εποχή εκείνη νοικοκυριά.
Γι’ αυτό λοιπόν δεν μπορώ να διανοηθώ πώς ο γυιός του αειμνήστου Ανδρέα Παπανδρέου να μας πάρει πίσω αυτά που μας είχε δώσει ο πατέρας σας , αντί να κατάσχατε τον αμφιβόλου προέλευσης πλουτισμό των ολίγων (λαμόγια)  που στο κάτω κάτω είναι απαίτηση του Ελληνικού Λαού (φέρτε πίσω τα κλεμμένα)
Αλλά προτιμήσατε την εύκολη λύση να τα πάρουμε από αυτούς που δεν μπορούν να αντιδράσουν . Εργαζόμενοι , συνταξιούχοι , Α.Μ.Ε.Α. κ.λ.π.
ΝΤΡΟΠΗ – ΝΤΡΟΠΗ – ΝΤΡΟΠΗ
Τελειώνοντας θέλω να σας υπενθυμίσω κάποιες φράσεις του αειμνήστου πατέρα σας.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ , ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΑ ΤΙΜΗΜΕΝΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ.

Ελπίζω να λάβετε γνώση της επιστολής μου και περιμένω μία απάντησή σας.

Μετά τιμής
Δημήτριος Χερουβείμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου