Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Πήγε να βρει εφημερεύον φαρμακείο και την λήστεψαν απειλώντας την με μαχαίρι.

(Το παρακάτω μας εστάλη από αναγνώστρια του ιστολογίου)

Αγαπητοί κύριοι,

Μέσα από αυτήν την επιστολή, θέλω να εκφράσω την τεράστια οργή που αισθάνομαι για την κατάντια της ελληνικής κοινωνίας, τον τρόμο που βιώνουμε καθημερινά εμείς οι κάτοικοι της Αθήνας από τους λαθρομετανάστες, αλλά και την αηδία που αισθάνθηκα ακόμα μια φορά σήμερα όταν είδα τους 300 βολεμένους της Βουλής να διαμαρτύρονται γιατί οι αγανακτισμένοι πολίτες τους εγκλώβισαν στο κτήριο της Βουλής με αποτέλεσμα να φύγουν σαν κυνηγημένοι. Ε όχι πια!!! Φτάνει!!! Είστε σκέτος εμετός! Όλοι σας!!!

Κυνηγημένοι δεν είστε εσείς κύριοι, αλλά εμείς οι πολίτες. Είμαστε κυνηγημένοι από εσάς, από τα καθάρματα που έχουν έρθει παράνομα από κάθε άκρη της γης και μας σκοτώνουνε χωρίς οίκτο, κυνηγημένοι από τους εταίρους σας που τα φάγατε μαζί, κυνηγημένοι από τον ίδιο τον Θεό που μας ξέχασε.

Τολμάτε και μιλάτε εσείς για κυνήγι, όταν σας συνόδευαν ακόμα και χθες, που τάχα δεχθήκατε προπηλακισμούς, διμοιρίες των ΜΑΤ και εκατοντάδες φρουροί πίσω από τις λιμουζίνες σας; Να σας πω εγώ τι σημαίνει κυνήγι για να καταλάβετε ζώα ε ζώα!!! Αρρώστησε το παιδί μου προχθές και βγήκα νύχτα δυο βήματα από το σπίτι μου, να δω ποιό φαρμακείο της περιοχής ήταν ανοιχτό για να πάρω ένα  αντιπυρετικό σιρόπι.  Κρατούσα ένα μικρό πορτοφόλι με 30 ευρώ μέσα και την ώρα που κοίταζα την ταμπέλα του Φαρμακείου για να δω τα εφημερεύοντα, ήρθαν 2 μελαμψοί από πίσω μου,  μου έπιασε ο ένας το μπράτσο και ο άλλος μου έβαλε ένα μαχαίρι στα πλευρά, χωρίς να με τραυματίσουν, μου πήραν το πορτοφόλι και έφυγαν τρέχοντας προς την Πατησίων. Ακόμα δεν έχω συνέλθει από το σοκ...Τρέμω 3 μέρες τώρα, αρρώστησα... Δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου................................

ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΠΟΥ ΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ.  ΑΡΓΑ Η' ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΥΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ!

Μαριάννα Πετροπούλου
Κάτοικος Πατησίων

ΥΓ: Μην τολμήσει να πει κανείς ότι είμαι ρατσίστρια, φασίστρια και ό,τι άλλο του κατέβει στο κεφάλι γιατί αυτό είναι ένα ψέμα που εξυπηρετεί στην εφαρμογή των σχεδίων τους. Οι απόψεις μου συγκλίνουν προς την παραδοσιακή αριστερά, με εξαίρεση το θέμα των λαθρομεταναστών, στο οποίο δεν υπάρχουν ιδεολογικοί διαχωρισμοί. Μας σκοτώνουν, είναι εγκληματίες, είναι τα αποβράσματα όλου του πλανήτη. Πρέπει να φύγουν όλοι!Τέλος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου