Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Βρόμικο οπλικό «σύστημα»Ο ΠΡΩΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ καταγγέλλει εκδότες, επιχειρηματίες και πολιτικούς, εκτός ΚΚΕ και Συριζα

Ο ΠΡΩΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ Ε. ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΚΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΩΝ

Βρόμικο οπλικό «σύστημα»


Το σάπιο σύστημα των εξοπλισμών, όπως αυτό ξετυλίγεται μέσα από το σκάνδαλο των υποβρυχίων, περιγράφει από μέσα ο πρώην γενικός διευθυντής εξοπλισμών Βαγγέλης Βασιλάκος, στη χθεσινή πολύωρη κατάθεσή του στην ειδική επιτροπή εξοπλιστικών της Βουλής.
Ευάγγελος Βασιλάκος Ευάγγελος Βασιλάκος

Καταγγέλλει τους πάντες εκτός ΚΚΕ και Συνασπισμού. Οπως είπε, το πόρισμα του ΚΚΕ παρουσιάζει τα πραγματικά περιστατικά με σχεδόν αντικειμενικό τρόπο και το πόρισμα του ΣΥΡΙΖΑ αναδεικνύει μία κρίσιμη παράμετρο της υπόθεσης: τη διασύνδεση της ιδιωτικοποίησης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά με την προμήθεια των υποβρυχίων.
Επίσης μίλησε για ελλιπή έρευνα της προκαταρκτικής και χαρακτήρισε αφελές το ότι ελέγχθηκε μόνο μία εταιρεία, ενώ αφήνει σαφείς αιχμές εναντίον όλων των υπουργών που χειρίστηκαν την υπόθεση.
Πέραν των πολιτικών «καταγγελιών», ο κ. Βασιλάκος πρότεινε να κληθούν όλοι οι αντιπρόσωποι ξένων εταιρειών οπλικών συστημάτων για να ερευνηθούν θέματα
....
 πιθανών δωροδοκιών, καθώς και κάποιοι δημοσιογράφοι, που θα μπορούσαν σύμφωνα με τον ίδιο να ενημερώσουν την επιτροπή στο θέμα του «πώς οι δημοσιογράφοι αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι των εμπορικών δημοσίων σχέσεων των ξένων εταιρειών και των Ελλήνων αντιπροσώπων τους».
Συγκεκριμένα, ο κ. Βασιλάκος πρότεινε να κληθούν να «καταθέσουν οι επιχειρηματίες κ. Λιακουνάκος, Μανωλόπουλος, Πλέσσας, Πατεράκης, Χούμπαυλης, Χατζημηνάς, Μπεκατώρος, Κόκκαλης, Μυτιληναίος, Κοπελούζος, Ψυχάρης, Μπόμπολας, Κουρής, Αναστασιάδης». Από δε το χώρο του Τύπου πρότεινε να καταθέσουν «οι δημοσιογράφοι Δ. Βερύκιος, Μ. Ηλιάδης, Τ. Γκουριώτης, Μ. Πολλάτος, Γ. Τσακίρης, Π. Καρβουνόπουλος και Κ. Αλατζάς».
«Ανακρίβειες»
Αναφερόμενος στις πολιτικές ηγεσίες που χειρίστηκαν την υπόθεση, ο κ. Βασιλάκος είπε μεταξύ άλλων ότι: «Για το όλο θέμα των υποβρυχίων έχουν διατυπωθεί κατά καιρούς ανακρίβειες, κυρίως από τους εκάστοτε υπουργούς Αμυνας. Ανακρίβειες περιέχονται ακόμη και στην εισηγητική έκθεση του νόμου που ενέκρινε τη σύμβαση μεταβίβασης των ΕΝΑΕ σε εταιρεία αραβικών συμφερόντων».
Συγκεκριμένα, για τον κ. Μεϊμαράκη, πολιτικό του προϊστάμενο, χρησιμοποίησε ιδιαίτερα αιχμηρή γλώσσα λέγοντας ότι «διατύπωσε κατ' επανάληψη ανακρίβειες, πιθανόν γιατί όταν διεξάγονταν οι διαπραγματεύσεις το 2006-2009, ο ίδιος ήταν απών κατά τις εξελίξεις, αλλά έδειχνε ενδιαφέρον για τις πληρωμές προς την εταιρεία». Συνέδεσε, μάλιστα, τη στάση του πρώην υπουργού με την κόντρα Καρατζαφέρη-Μεϊμαράκη λέγοντας ότι:
Το γεγονός αυτό -ότι ήταν απών αλλά ενδιαφερόταν για τις πληρωμές- πιθανόν να εξηγεί τους λόγους της αντιδικίας των κυρίων Καρατζαφέρη και Μεϊμαράκη και τις αγοραίες εκφράσεις «μπροστάντζας» και «νονός», έστω και αν αυτές οι εκφράσεις χρησιμοποιούνταν από τους εμπόρους όπλων, για να περιγράψουν τους δύο αυτούς πολιτικούς.
Σε ό,τι αφορά τις ερωτήσεις που έγιναν στη Βουλή από τον ΛΑΟΣ, ο κ. Βασιλάκος υποστήριξε ότι «ο χρόνος υποβολής των ερωτήσεων αυτών συνέπιπτε με συγκεκριμένα γεγονότα που λάμβαναν χώρα στις διαπραγματεύσεις, οι δε ερωτήσεις των βουλευτών του ΛΑΟΣ είχαν στόχο εμένα προσωπικά και όχι τον κύριο Μεϊμαράκη, όπως ψευδώς ισχυρίζεται».
«Συμβάσεις-σκάνδαλα»
Οι συμβάσεις, κατά τον κ. Βασιλάκο:
1Δεν διασφαλίζουν τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου.
2Ο εκσυγχρονισμός των υποβρυχίων τύπου 209 αποτελεί μεγαλύτερο «σκάνδαλο» από την προμήθεια των νέων, γιατί βρίσκονταν προς το τέλος της επιχειρησιακής τους ζωής.
3Το συνολικό κόστος κάθε νέου υποβρυχίου ήταν 500 εκατομμύρια, ενώ το κόστος εκσυγχρονισμού έφτασε τα 330 εκατομμύρια το ένα.
4Η σύμβαση εκσυγχρονισμού, όπως και αυτή της προμήθειας των νέων, συνετάχθη κατά παράβαση των διατάξεων του νόμου, ενώ οι εγγυητικές επιστολές δεν ήταν τραπεζικές ούτε των εταιρειών, αλλά ήταν των χρεοκοπημένων ΕΝΕΕ. *
enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου