Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Πανελλήνιες 2011. Ακόμα και εδώ, σκατά τα κάνανε. Κάποιοι υποψήφιοι περνάνε με βαθμό 2,04 σε περιζήτητες σχολές. Το Υπουργείο Παιδείας παραδέχεται ...σοβαρές αδυναμίες.

Στους χημικούς μηχανικούς του ΕΜΠ εισάγονται φοιτητές με 9,7 τη στιγμή που η βάση της γενικής σειράς είναι 18,6.

Με μεγάλες αδικίες σηματοδοτήθηκε η έναρξη του νέου συστήματος του υπουργείου Παιδείας που αντικατέστηκε το θεσμό των μετεγγραφών, που αποτελεί έργο του πρώην υφυπουργού Παιδείας, κ. Πανάρετου.

Αυτό που προκύπτει φέτος είναι πρωτόγνωρο. Υποψήφιος της κατηγορίας των πολυτέκνων εισέρχεται στο τμήμα φιλολογίας με βαθμό 2,04, ενώ για να μπει στην ίδια σχολή ένας οποιοσδήποτε άλλος υποψήφιος θα πρέπει να "εξοντωθεί" στο διάβασμα προκειμένου να συγκεντρώσει βαθμό 17,55.

Άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι στην σχολή των αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ, που αποτελεί μία από τις πλέον περιζήτητες σχολές, καθώς ένας υποψήφιος μπαίνει με βαθμό 18,95, ενώ ένας πολύτεκνος υποψήφιος χρειάζεται βαθμό μόλις 4,62. Στο Μαθηματικό Αθήνας ένας υποψήφιος ειδικής κατηγορίας εισέρχεται με βαθμό 3,1, ενώ η βάση της γενικής σειράς είναι 15,7.

Κύκλοι του υπουργείου Παιδείας παραδέχονται το λάθος και την αδικία του νέου συστήματος, αλλά δηλώνουν στο NewsIt ότι θα επανεξεταστεί το θέμα μιας και πιστεύουν στην κοινωνική πολιτική, αλλά δεν μπορούν να δεχθούν να καταστρατηγείται η αρχή της ισονομίας.

Αν και το υπουργείο Παιδείας παράδεχεται σοβαρές αδυναμίες κατά την πρώτη χρονιά εφαρμογής του νέου συστήματος, δηλώνουν πως αδικίες γίνονταν και με το παλαιότερο σύστημα των μετεγγραφών, το οποίο χαρακτηρίζει διαπλεκόμενο, πολυδαίδαλο και διεφθαρμένο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου