Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Καταγγελία για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με την ανεξέλεγκτη πώληση και χρήση ναρκωτικών σχεδόν σε όλη την Αθήνα

Καταγγελία για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με την ανεξέλεγκτη πώληση και χρήση ναρκωτικών σχεδόν σε όλη την Αθήνα

Σήμερα το απόγευμα στις 6,επιστρέφοντας στο σπίτι μου είδα για πολλοστή φορά 4 αραχτά πρεζάκια στην είσοδο της πολυκατοικίας μου. Εβαλα τις φωνές και τους είπα να φύγουν. Με τον γνωστό μαλαγάνικο και ενοχικό τρόπο......
των τζάνκι, μια κοπέλλα ανάμεσά τους μου είπε 'θα φύγουμε σε 5' και διάφορες άλλες αηδίες της γνωστής κασέτας. Οταν απείλησα με την αστυνομία μου είπαν ότι η αστυνομία είναι μέσα στην πολυκατοικία μου, γιατί σκότωσαν μια κυρία στον 1ο όροφο. Εχασα 10 χρόνια! Το μυαλό μου πήγε σε 2 κυρίες,μητέρες φιλενάδων μου.Χτύπησα πόρτες έντρομη,βρήκα 3 αστυνομικούς στο ένα απ τα δύο σπίτια. Ρώτησα έντρομη τί συμβαίνει και ποιόν σκότωσαν.
Ψιλοχαμογελώντας μου είπαν στο περίπου 'ε,καλά τώρα πιστέψατε τα πρεζάκια;'
Κατέβηκα κάτω έξαλλη, τους πίεσα να φύγουν,ενώ ο αστυνομικός που μ ακολούθησε , τους μίλησε σαν φοβισμένος γεράκος με αρθριτικά.

Ενας μαύρος ανάμεσά τους μου πε να μη λέω πολλά, γιατί είμαι γυναίκα. Τα υπόλοιπα... τα φαντάζεσθε.
Συμπέρασμα αδυνατώ να βγάλω. Αν μας σκοτώσουν όλους, αν βγάλουμε τον καρκίνο απ την άθλια καθημερινότητα που ζούμε, αν σταματήσουμε να βγαίνουμε απ το σπίτι για να πάμε στις άθλιες δουλειές μας από φόβο ή αηδία, ποιός θα μείνει να πληρώνει τους φόρους?Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου