Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ΕΛΕΝΗ ΖΑΡΟΥΛΙΑ, η γυναίκα του Ν.Μιχαλολιάκου, αρχηγού της Χρυσής Αυγής


    Μία θέση στα βουλευτικά έδρανα της χώρας κατάφερε να κερδίσει η σύζυγος του Νίκου Μιχαλολιάκου που ήταν υποψήφια με τον συνδυασμό της Χρυσής Αυγής. Η Ελένη Ζαρούλια θα είναι δίπλα στον επί 28 χρόνια σύντροφό της και στις αίθουσες της Βουλής. Πρόκειται για το δεύτερο ζευγάρι στην ιστορία του ελληνικού κοινοβουλίου, μετά τον Στέφανο Μιχαλόπουλο και τη Φωτεινή Δεκάζου, που είχαν εκλεγεί βουλευτές Ηλείας με την Πολιτική Άνοιξη.

    Η γυναίκα του αρχηγού της Χρυσής Αυγής μίλησε στο “Πρώτο Θέμα” για την γνωριμία τους και τον έρωτά τους, που όπως δηλώνει ήταν κεραυνοβόλος. Αυτό που την κέρδισε από την αρχή ήταν το αγωνιστικό του πνεύμα και σήμερα, τρεις δεκαετίες μετά, τα αισθήματά της παραμένουν το ίδιο ζωντανά.

    “Με τον Νίκο γνωριστήκαμε από κοινούς γνωστούς στη συμμετοχή μας στα εθνικιστικά κόμματα. Μας ένωσε η αγάπη για την πατρίδα μας και τα σύμβολα. Αμέσως διαπίστωσα ότι είναι αδάμαντας, είναι βράχος. Τις ίδιες απόψεις που
    ...
    είχε πριν από 30 χρόνια τις έχει και σήμερα. Τότε ήμουν μικρή, δεν ήμουν ώριμη. Η επιλογή μου, όμως, με δικαίωσε. Μετράμε 25 χρόνια έγγαμου βίου και νιώθω σίγουρη για τον αγωνιστή που έχω δίπλα μου”, δηλώνει η ίδια στην εφημερίδα.

    Στο σπίτι τους στην Πεύκη κάνουν κουμάντο από κοινού, εκείνη όμως έχει τον τελευταίο λόγο σαν νοικοκυρά. Το ζευγάρι έχει αποκτήσει μία κόρη, την Ουρανία που είναι σήμερα 24 ετών. “Κι εγώ κι ο Νίκος μεγαλώσαμε την κόρη μας χωρίς πολιτικά ερεθίσματα. Το παιδί μας, όμως, ήταν πολύ έξυπνο και κατάφερε να διακρίνει γρήγορα την αλήθεια από το ψέμα”, υπογραμμίζει η κα Ζαρούλια.

    Το μικρόβιο της πολιτικής η ίδια το κόλλησε πολύ προτού γνωρίσει τον άντρα της. Λίγο μετά την ενηλικίωσή της συμμετείχε στην ΕΠΕΝ, το κόμμα που υπερασπιζόταν ιδεολογικά το καθεστώς της χούντας των συνταγματαρχών.

    Γεννημένη στην Αθήνα και με καταγωγή από την Ηλεία, σπούδασε στην Αγγλία σε σχολή γραμματέων και επέστρεψε στην Ελλάδα για δουλειά. Ο πατέρας της ήταν ιδιοκτήτης ξενοδοχείου “Λυδία” στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και πολλών άλλων ακινήτων, τα οποία τα άφησε κληρονομιά στην κόρη του.

    "Σταμάτησα να εργάζομαι μετά τον θάνατο του πατέρα μου. Έχω αρκετά ένσημα και πληρώνω υψηλότατους φόρους στο ελληνικό κράτος. Νοικιάζω το ξενοδοχείο σε έναν Έλληνα από τη Βόρειο Ήπειρο. Τα υπόλοιπα ακίνητά μου τα νοικιάζω μόνο σε Έλληνες. Μου τα ζητάνε αλλοδαποί, αλλά προτιμώ να χάνω τα ενοίκια", υποστηρίζει η ίδια.
    newsit.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου