Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

«Η Ελλάδα δεν μου πρόσφερε τίποτα» δηλώνει ο γενίτσαρος Ολυμπιονίκης Τασιάδης!!!!


«Η Ελλάδα δεν μου πρόσφερε τίποτα»

Στα 22 του χρόνια, ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου στο κανόε καγιάκ σλάλομ (C1), με τα χρώματα της Γερμανίας. Από τα 5 ως τα 10 ωστόσο έζησε στην Ελλάδα, απ' όπου και κατάγεται, αν και γεννήθηκε στο Άουγκσμπουργκ.

Και οι δύο γονείς του Τασιάδη εξάλλου είναι Έλληνες, η χώρας μας ωστόσο δεν του προσέφερε τίποτα, σε αντίθεση με την Γερμανία, όπως αναφέρει στο «protagon».
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τασιάδη: 

«Οι Γερμανοί συνάδελφοί σου με ρώτησαν ακόμα αν θα κρατήσω και την ελληνική σημαία μαζί με την γερμανική εφόσον καταφέρω να κερδίσω κάποιο μετάλλιο». 

Και ποια ήταν η απάντησή σου; 

«Φυσικά και όχι. Θα κρατήσω μόνο την γερμανική». 

Γιατί; Γιατί όχι και την ελληνική; 

«Γιατί πολύ απλά, η Ελλάδα ποτέ δεν μου προσέφερε τίποτα. Ούτε ένα τηλέφωνο δεν με πήρε ποτέ ένας υπεύθυνος για τις κατά καιρούς επιτυχίες μου. Δεν με διεκδίκησε κανείς. Δεν βοήθησε την
.....
οικογένειά μου, η οποία μετανάστευσε για να μπορέσει να με μεγαλώσει σωστά.

Αντίθετα, η Γερμανία με ανακάλυψε, με ανέδειξε, μου έδωσε όλα τα εφόδια για να αναπτυχθώ αθλητικά. Η Γερμανία με δέχθηκε και με αποδέχθηκε, αυτή με έκανε αυτό που είμαι. Εκεί μένω, εκεί μεγάλωσα και μεγαλώνω, εκεί έβγαλα σχολείο, εκεί προπονούμαι καθημερινά.

Μου παρείχαν προπονητή και ασφάλεια, μου εξασφάλισαν και το επαγγελματικό μου μέλλον εξαιτίας των αθλητικών επιτυχιών μου. Τον Σεπτέμβριο θα διοριστώ και επισήμως στην Αστυνομία και όταν με το καλό σταματήσω τους αγώνες, ξέρω ότι θα έχω μια σταθερή δουλειά.

Θα ήταν ασέβεια προς αυτήν την χώρα να ανεβάσω στο βάθρο οτιδήποτε άλλο πέρα από την γερμανική σημαία». 

Δεν νιώθεις Έλληνας μέσα σου, δεν αισθάνεσαι ότι τρέχει ελληνικό αίμα; 

«Δεν ξέρω πώς εσύ το εννοείς, αλλά πάνω από όλα νιώθω Γερμανός. Μπορεί να μην αρέσει, αλλά αυτή είναι η αλήθεια». 

Αντιμετώπισες ποτέ κανένα πρόβλημα εξαιτίας της ελληνικής καταγωγής σου, ειδικά τώρα που φέρονται να μας έχουν στην μπούκα; 

«Όχι, ποτέ και κανένα. Υπάρχει απόλυτος σεβασμός. Γνωρίζω βέβαια τα προβλήματα που υπάρχουν στην Ελλάδα και ειλικρινά εύχομαι να τα ξεπεράσετε».

(από το gazetta)

ΣΧΟΛΙΟ
Σε ευχαριστούμε για τις ευχές σου.....
Θα τα ξεπεράσουμε.


Επειδή τα ίδια ακριβώς θα μπορούσε κάλιστα να πεί κι ένας γενίτσαρος που τον άρπαξαν οι Τούρκοι με παιδομάζωμα οι δικαιολογίες σου πέφτουν ατυχώς στο κενό....


Για να στο αποδείξω θα αντικαταστήσω μόνο μερικές λέξεις στα λόγια σου όπως θα τις έλεγε ένας γενίτσαρος του Σουλτάνου... 


".... η Τουρκία με ανακάλυψε, με ανέδειξε, μου έδωσε όλα τα εφόδια για να αναπτυχθώ στρατιωτικά. Η Τουρκία με δέχθηκε και με αποδέχθηκε, αυτή με έκανε αυτό που είμαι. Εκεί μένω, εκεί μεγάλωσα και μεγαλώνω, εκεί έβγαλα σχολείο, εκεί προπονούμαι καθημερινά.


Μου παρείχαν προπονητή και ασφάλεια, μου εξασφάλισαν και το επαγγελματικό μου μέλλον εξαιτίας των στρατιωτικών επιτυχιών μου. Τον Σεπτέμβριο θα διοριστώ και επισήμως στα τάγματα Γενιτσάρων του Σουλτάνου και όταν με το καλό σταματήσω τους πολέμους, ξέρω ότι θα έχω μια σταθερή δουλειά." 


Μια παράκληση από εμάς. Αλλαξε αν θέλεις και το όνομά σου για να μην μπερδευόμαστε και σε υποστηρίζουμε....


(agiovasilema: Δεν είναι ο πρώτος Γερμανός γενίτσαρος που σκέφτεται και αισθάνεται έτσι. Μια ματιά στο διαδίκτυο σε σχολιασμούς Ελλήνων της Γερμανίας, δεύτερης γενιάς ή μισών μισών στην καταγωγή, θα σας κάνει να αηδιάσετε με το μίσος τους εναντίον των Ελλήνων και τη λατρεία τους για τη χώρα στην οποία ζουν. Στην αρχή ήταν και για εμάς μια έκπληξη, αλλά τώρα πια τίποτα δεν μας εκπλήσσει από τη Γερμανία και το σκατολαό της, τον γνήσιο ή τον υιοθετημένο. Όσο για το συγκεκριμένο άτομο, τον ''Φριτς'' τον αθλητή, συμφωνούμε με τον Θάνο του koukfamily, ας αλλάξει και το όνομά του, ώστε να  μην τον μπερδεύει κανένας με Έλληνα. Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο δώρο και προς την πατρίδα του τη Γερμανία αλλά και προς την Ελλάδα. Τέτοιοι γενίτσαροι, ας γίνουν χάρισμα σε όποιον θέλει.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου