Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

(Σκότωσαν τον σκύλο της δημοσιογράφου Πόπης Σουφλή) Ο REX, πλήρωσε για μένα… Τον δολοφόνησαν για να με εκδικηθούν....για να με τρομοκρατήσουν... για να μου κλείσουν το στόμα...


 


Μέχρι πριν λίγες ώρες, ήταν ένα σκυλί που έσφυζε από ζωή…
Τώρα, έγινε ένα νεκρό σώμα σε ένα ανοιχτό λάκκο που σκεπάστηκε από χώμα…
Ήταν η προστασία μου… το πιο αγαπημένο μου από τα αγαπημένα μου σκυλιά… είχε αυτό το «κάτι» που σ΄ έκανε να τον ξεχωρίζεις… να τον προσέχεις περισσότερο..
Ήταν κι αυτά τα υπέροχα μάτια που με κοίταζαν με λατρεία…
Ερχόταν και έχωνε το κεφάλι του στα χέρια μου, για να τον αγκαλιάσω, για να
....
παίξω μαζί του… δίπλα μου κάθε στιγμή… δεν με άφηνε από τα μάτια του… άγρυπνος φρουρός μου…. δίπλα του, ένοιωθα μια σιγουριά…

Ο RΕΧ, πλήρωσε για μένα…
Τον δολοφόνησαν για να με εκδικηθούν....για να
με τρομοκρατήσουν... για να μου κλείσουν το στόμα...
Οι δολοφόνοι αδίστακτοι….

Τρία γεγονότα εις βάρος μου, μέσα σε είκοσι μέρες, σηματοδοτούν πολλά.
Η Αστυνομία και η Ασφάλεια, έχουν ήδη καταγράψει τα γεγονότα …. και αναμένω αποτελέσματα των ερευνών τους.
«Κάντε μήνυση κατ’ αγνώστων», μου απάντησαν…

Ο επίδοξος δολοφόνος, κυκλοφορεί ελεύθερος!

Οι ζωές των ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, αξίζουν την προστασία της αστυνομίας…
Οι ζωές των Ελλήνων, δεν αξίζουν τίποτα….


Πόπη Σουφλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου