Μια γωνιά αφιερωμένη στην Ελλάδα, τον ευλογημένο τόπο που μας μεγάλωσε.Έναν παραδεισένιο τόπο που τον μετατρέπουν σε κόλαση. Φιλοξενώντας επιλεγμένα κείμενα άλλων ιστολογίων αλλά και δικές μας σκέψεις και προβληματισμούς, ενώνουμε και τη δική μας απλή φωνή με τη φωνή όσων συμπατριωτών μας αντιδρούν και αντιστέκονται στην καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας. Μας πιάνει αλλεργία με τους προδότες πολιτικούς, με τους ξένους άρπαγες, με τους Γερμανούς νεο-κατακτητές, με τους αλλοδαπούς λαθρο-κατακτητές και γενικά με όλων των ειδών τις συμμορίες που λυμαίνονται τον τόπο μας. Θέλουμε πίσω την Ελλάδα μας. agiovasilema@gmail.com









Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Τα τρενάκια του Α.Γεωργιάδη και ένα πολύ ωραίο κείμενο που αλιεύσαμε απο το facebook!

Πέρα από την προφανή πνευματική ανεπάρκεια που εμφανίζει ένας άνθρωπος 50+ ετών να παίζει με… τρενάκια θα ήθελα να πω κάποια πράγματα που σκέφτομαι εδώ και μέρες. Κανένας, και εννοώ κανένας, δεν έχει το δικαίωμα να παρομοιάζει την χώρα μου με ένα καχεκτικό τρενάκι διαλυμένο θέλοντας να τονίσει πόσο ανύπαρκτοι και ανούσιοι είμαστε μπροστά στα συμφέροντα των άλλων.

Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μου λέει ότι χωρίς αυτόν και χωρίς ένα υποτακτικό ΝΑΙ οι μέρες μου σε αυτόν τον πλανήτη είναι μετρημένες. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να με απειλεί και να παρουσιάζει τον εαυτό του ως Μεσσία υποστηρίζοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση η αυτοκτονία είναι ο πιο ανωδυνος τρόπος να βάλω τέλος στην ζωή μου. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να υποστηρίζει πως η πορεία της χώρας μου στην ιστορία θα τελειώσει άδοξα και αποτρόπαια εάν δεν έχω αυτόν στο τιμόνι. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να βιάζει την νοημοσύνη μου (όσο αγνωστη και αν είναι γι αυτόν η λέξη) καθημερινά με κάθε δυνατό και αδύνατο τρόπο.

Αγαπητέ(;) κύριε Γεωργιάδη, αγαπητέ Έλληνα
Συγγνώμη που θα χαλάσω την τόσο ωραία εικόνα που έχεις φτιάξει για την χώρα μου και το αύριο, αλλά θα σε απογοητεύσω. Η Ελλάδα δεν σε έχει ανάγκη! Βασικά, η Ελλάδα δεν έχει ανάγκη κανέναν. Θα συνεχίσει να υπάρχει και να διαγράφει την σταθερή της πορεία μέσα στα χρόνια και μετά από εσένα και μετά από εμένα. Είτε είσαι εσύ στο τιμόνι είτε είμαι εγώ είτε οποισδήποτε άλλος. Η Ελλάδα συνέχισε να υπάρχει ξεπερνώντας όποια δυσκολία αντιμετώπισε , κατοχής, πολέμου η χρεοκοπίας. Καλό θα ήταν την ιστορία που τόσο πολύ ευαγγελίζεστε (κυρίως για εμπορικούς λόγους) κάποτε να κάνετε τον κόπο να την διαβάσετε.
Και κάτι τελευταίο. Σε κανένα έθνος/κράτος/συνοικία/χωριό δεν γιορτάζεται επετιακά το «μάλιστα» αλλά το «όχι». Μάθετε ότι η 28η δεν είναι αργία για να κατεβείτε στον δρόμο να δείτε τα τανκς, ούτε η 25η για να ντύσετε τον γιο σας τσολιά. Η σταθερότητα που τόσο ανίερα αναζητάτε πολλές φορές στάθηκε αφορμή για να γράψει το έθνος μας ιστορικές στιγμές ανατρέπωντάς την. Παραδεχθείτε έστω και τώρα ότι ο τρόμος που τόσο λάγνα θεοποιείτε είναι ο τρόμος απώλειας της εξουσίας και όχι ο τρόμος για την χώρα που τόσο εύκολα παραχωρείτε τα τελευταία χρόνια.
Πέρα λοιπόν από την τρομολαγνεία της ΝΔ, πέρα από τους λαικισμούς του Σύριζα, πέρα από το γλύψιμο των αυτιών του κάθε κόμματος προς το κοινό του, να θυμάστε ότι η χώρα θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά τις εκλογές. Και μετά από εμας τους ίδιους.
ΥΓ: «συγγνώμη» από τους δεξιούς φίλους μου που τους χάλασα την καταστριφική εικόνα που ονειρευόντουσαν μετά την Κυριακή. « Συγγνώμη» από τους αριστερούς φίλους μου αν ξεπέρασα το «φασιστόμετρο» με την υπερβολική χρήση της λέξης έθνος. Και μην αγχώνεστε. Η χώρα δεν θα καταστραφεί την Κυριακή!
Το πεντάλεπτο του Άδωνι Γεωργιάδη στις 22/1/2015.
 
(Το παραπάνω κείμενο αναδημοσιεύουμε από το προφίλ του
Kosmas Mitsios)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου